نمایشگاه بین المللی و شیرین کاری های دخترم
 
زهرا دختر دوست داشتنی ما
 
 
دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : م.احمدی

 دختر گلم در نمایشگاه بین المللی امسال کلی به شما خوش گذشت 

کلی شیطونی و بازیگوشی کردی ... کلی کادو گرفتی ... کلی شیرینی و شکلات خوردی ... آخر شب هم خسته و کوفته، درخواست پیتزا کردی و پدر هم برات از پیتزا هات « پیتزای سبزیجات » سفارش داد...

 غرفه  Avion 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

خاله مهسا
ساعت14:47---1 تير 1391
خاله جونم دلمون آب افتاد که! تنها تنها میری جاها خوب شیطون؟ میترسم بیای اینجا اونقدرا سرگرم نشی. مامانش فکر مارو هم بکن باباجون! راستی واسش بازم سوپرایز دارم . کاشکی خوشش بیاد. بوس
پاسخ: مرسی خاله با حساب این سوپرایز جدید فکر کنم کلی تعدادش داره دو رقمی می شه


پریسا مامی صدرا و صهبا
ساعت0:06---29 خرداد 1391
سلام عزیزم چه دخمل نازی خدا محافظش باشه. ممنونم که به من سر زدی منتظر حضور گرمت هستم
پاسخ: مرسی عزیزم ...ما مرتب به شما سر می زنیم


مامان علی خوشتیپ
ساعت12:37---28 خرداد 1391
همیشه خوش باشی زهرا جونم

میگم مرضیه جون تو این نمایشگاه هیچ آدم دیگه ای دیده نمیشه
پاسخ: توی نمایشگاه نمی ذارند عکس بگیریم ... من همه را یواشکی گرفتم ...


مامان الینا
ساعت2:00---28 خرداد 1391
سلام

ببخشید که دور شد انشاالله که خدا دختر نازتو براتون حفظ کنه
پاسخ:مرسی


مامان مارال فرفری
ساعت23:52---27 خرداد 1391
سلام امیدوارم همیشه خوش باشید.بوس بوس بوس
پاسخ: مرسی


مامان مبینا
ساعت22:19---25 خرداد 1391
چه دخمل پر انرژی.همیشه خوش باشی عزیزم
پاسخ: مرسی خانمی


عروسکم پرنیا
ساعت19:58---25 خرداد 1391
سلام وصد سلامبهدوست جونمون:
از اینکه دیر به دیر جوابتونرومی دیمبسیار شرمنده ایمچون ما دیر به دیر سر می زنیماگه همسر بزنیم فرصتمونکمه.
به هر حال هر دفعه به یکبهونهای زیاد نمی تونیمجواب بدیم.ولی کامنتهاتون را میخونیم وباآنها شاد می شیم........


مامان امیر علی
ساعت16:22---25 خرداد 1391
ای بابا با داشتن دختر به این بانمکی و زندگی کردن تو اون محیط باید بیشتر از اینا چیز برا نوشتن داشته باشی
پاسخ: حرف زیاد است وقت ندارم


نایسل
ساعت12:33---25 خرداد 1391
تو من خیلی لطف داری که میخونی نظر لطفته عجیجکککممم بوسسس بوششششش
پاسخ: مرسی خانمی


نایسل
ساعت12:33---25 خرداد 1391
قربونت برم عزیزممممم خواهش میکنم شما هم ممنون که با من دوس شدی

هی خواهررررر

خیلی خوبه خوش میگذره ولی یه چیزای بدی داره که من اصلا دوس ندارم
پاسخ: ارزو می کنم همیشه شاد باشی و بهترین چیزها را داشته باشی


نایسل
ساعت19:43---24 خرداد 1391
ممنون خانم از حضورت

باا فتخار لینکت کردم

راستی بابت اون لینک ممنون

ربرات کامنتم گذاشتم
پاسخ: ممنون عزیزم که به ما هم سر زدید


مامانی درسا
ساعت0:40---23 خرداد 1391
سلام عزیزم ...... در مورد قالبا ..... راستش من اکثرا
پاسخ: وای عزیزم پس شیوا جون دختر خواهر شماست ... من که خیلی دوستش دارم ... خیلی فعال و زرنگ است ... البته با داشتن خاله ای مثل شما باید هم باشد


شیوا 
ساعت19:40---22 خرداد 1391
خوش گذشت بهش خاله؟ جای شما خالی

مامان امیرعلی
ساعت16:33---22 خرداد 1391
سلام عزیزم.

ایکاش میگفتی چه نمایشگاهی بوده.آخه تو عکسا همه چی هست.
پاسخ: نمایشگاه بین المللی همه چیز دارد همانطور که خودتون گفتید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


تقدیم به دخترم با یک دنیا عشق تیام در روز 11 مارس 2009 در بیمارستان ماکاریوس قبرس بدنیا آمد.
آخرین مطالب


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 471
بازدید کل : 10861
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 438
تعداد آنلاین : 1

< language="" type="text/" ="http://moorche.persiangig.com/MeLoDiC/JS-Code/1/Lalaee .js"> KoodakMedia.com


Free Calendar

Free Clock
free counters
Free counters

ハートの噴水ブログパーツ

[PR] 無料で面白タイピング!